Far Away


om du vill ha mig nu kan du få mig så lätt...


Hade som vanligt bara tre lektioner idag - matte, religion och engelska. Slutade 12.20 soft! Hade engelska diagnos och det gick nog bra tror jag. Var med världens bästa Henke och Anton i ungefär 20 minuter medans jag väntade på Ida. Vi två gick och fikade på ett litet café nere i centrum, riktigt mysigt där faktiskt. Återbesök kommer det definitivt bli under dessa tre år, lite dyrt dock men det får man väl räkna med nuförtiden... Vi pratade. Löste massor med skit. Allt känns bra igen. Älskar dig. Sen kom grabbarna grus (Henkelicous, Antoooooon och deras classmate) och fikade med oss. Eller ja vi hade ju redan fikat klart efter över två timmar där, men det var trevligt med lite sällskap från dem också! Efter skolan följde Anton med hem och hjälpte mig med spanska läxan, tack skrutt! Sen har jag väl mest pratat med Jacob och Johan, haha underbaringar de där två! Sen såg jag ju på Idol, hon som var först och han som sjöng sist är de jag kommer ihåg som var bra... Och hon som grät! Haha bra minne man har. Men han som var sist var ju grym. Min och Jacobs favorit! Men nu ska jag faktiskt gå och göra iordning mig för natten, är sjukt trött.

Imorgon blir det fotboll och pizza för hela slanten med mina grabbs och Ida. Kommer bli grääääjt!


Kommentarer
Postat av: klangish

nej men va roligt att du inte ens kommer ihåg att jag var med er på fikat och inte matti :O

2009-09-09 @ 08:20:18
Postat av: E M I L I A

SV Anton; Hahahah men gud förlåt! Jag var så trött när jag skrev inlägget och jag och Matti satt och pratade på msn :(

2009-09-09 @ 09:10:03
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback