Wont Stand A Thing


gammal damp bild...

Goodnatt, omtumlande kväll indeed. Jag älskar min mamma, det gör jag verkligen.
Fuckar upp på alla cp-rykten, jag är sjukt irriterad just nu. Tack Henke för att du sa det där så bra att jag lugnade ner mig. Tack Erik för att du är världens bäste vän. Tack Anton för att du bryr dig. Tack Angelica för att du förstår mig och lyssnar när jag behöver prata. Tack alla ni andra som jag vet alltid finns där för mig. Fuck alla andra som tror på rykten btw. Nu ska jag sova, börjar 12.25 imorgon eftersom att vi inte har någon idrott men vi slutar 16.20... Då är det dirre in till stan och fika med pöjkarna! Hörs imorgon, puss.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback