Birsta Centrum


En kusin som äter mat

Maaaaaaat med stort M

Gölliga *skriver upp på önskelistan*

Hon tror att hon är något..

Fika (a)

?

Stoooor tugga

Skönheten går i släkten..

Idag spenderades dagen i Birsta (Sundsvall) med kusinvitamin. Var tvunga att gå upp tidigt (halv nio!) för direktbussarna går inte så ofta och vi hade ingen lust att åka och hålla på och byta osv. Så det var bara att gå upp med tuppen och hoppa på bussen. Vi myste runt där i några timmar och vi hann både med att äta på tacobar och fika, mums! Det var inte meningen att jag skulle köpa något utan skulle kolla på pressenter till mig själv för mamam har ingen aning om vad hon ska köpa. Bara 22 dagar kvar till min födelsedag iiih! Men fick såklart med mig lite smått iaf (a).

Nu är vi hemma igen och ska försöka snygga till mig lite för strax kommer det ännu mer släktingar hit på påskmiddag. Farmor har dukat upp med hur mycket mat som helst så det är bara att knäppa upp knappen på byxorna och börja häva i sig.

Ha en götrevlig påskafton och ät massor med mat och godis!



Kommentarer
Postat av: Kioskmongo

Du är så gullig Ida! Tjock' på ba! <33333333333333333

2010-04-03 @ 18:34:27
URL: http://sextremeeee.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback