Next To You


hähä snygging.♥


Heiii. Jag har haft en otroligt gosig dag med min Robin, världens finaste. Vi kollade bl.a. på en superbra film som heter Derailed, rekommenderas starkt!

Det var ju jeeetevarmt ute idag, men vi var så sega båda två så kom faktiskt inte ut något. Men jag klarar mig faktiskt, hähä. Robbsan (HAHAHHA älskar't) sprang iväg till bussen vid fyra och det är verkligen det värsta som finns, att säga hejdå till min älskling.

Det regnade, åskade, blixtrade OCH haglade förut! Scary as hell. Hatar verkligen när det låter sådär jättemycket, är så jäkla obehagligt. Irma låg i princip i mitt knä och skakade, stackars voffsan blir så rädd!

Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen, är så sjukt trött så det finns inte. Puss, imorgon är det valborg!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback