Being Lonley


Mmmm Spaaks mumsiga chokladkaka, massor av grädde och Söders Höjder.

Världens bästa och finaste mamma.

Köpte en ny bok, tihi.

Och ett supermumsigt lypsyl och foundation.

Randig skjorta i storlek 42 så att det blir mer oversize med den.

Blommiga leggings, vårrrrren är ju på väg.

Snygga örhängen i silver, guld och bronsguld och sen ett awesome snyggt armband.


Åkte och fikade på Spaaks med min älskade mor efter att jag och min bror hade fördrivit ungefär en timme i butiken. Jag fick ju en Burn så jag var nöjd höhö. Men ja vi åkte till Tumba och fikade och pratade. Sen gick vi och kollade lite snabbt i butiker och fick med oss lite småköp. Mamma köpte en jättesöt sjal och lypsyl hon med.

Sen gick vi och handlade på ICA och mamma försvann hela tiden så jag stod där vid våra korgar som ett vilset litet barn och sms:ade, hähä. ♥

När jag kom hem så tog jag ur och i diskmaskinen och sen gick jag och dog i sängen. Pratade med Robin, Mikaela, Rasmus och Mette på ze computer. Gosigt!
Sen så pratade jag med min beeestis över sms, saknar henne mucho mucho. Buhuu. :((

HAHA just det. Hon ringde mig förövrigt idag på engelskan och frågar "Alltså Emilia jag kom precis på en sak när jag stod och sminkade mig… Hur ser benet ut under hakan?! Jag menar det ser ju jättekonstigt ut när man skrynklar ihop den?"

Jag skrattade så att jag kiknade. Jävla random brud den där. Men vi gillar't! Nu ska jag fortsätta kolla på film och sms:a. ♥ Toodles. Just det, glömde säga det men alla vet väl redan det men… DET ÄR PÅSKLOOOV!

Kommentarer
Postat av: Mamma

En jätte stor kraaaam till världens mest underbara dotter, puss på dig <3<3<3.

2010-04-02 @ 10:28:43

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback