Härnösand


Hajhaj kom på att jag har glömt bort att säga att jag åkt upp till norrland hihih. Så gör det nu, jag är i norrland. Åkte upp i onsdags och har det ganska bra här. Igår blev det shopping med kusin nere i sundsvall. Fick med mig en höstjacka, skor, mössa, fotoalbum, skolblock och örhängen. Skulle kunna dö för skorna, dom är aaaaaaaaassnygga hihih! På kvällen gick jag, kusin och hennes kille ner till stan och satte oss på bryggan. Vi hade lite gott att äta och dricka plus att det var solnedgång, så det var gosigt.

Men nu är min långa sovmorgon (sov 12 timmar inatt) avklarad så nu ska jag och Lee ner på stan här i härnösand och titta lite. Efter det blir det fika med farmor, kanske hör av mig något mer. Annars hörs vi när jag kommer hem på söndag.

Kommentarer
Postat av: Callmar. Felicia Callmar.

http://open.spotify.com/track/4xb7kT4t3qdaEiwCrz45OQ



2010-08-21 @ 11:54:33
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback