It's Not Said




Haft det supermysigt på Oaxen! Vi har vart på promenad, badat, gått i  en fladdermusgrotta (där det finns ett bottenlöst hål där man kastade ner folk som dött i kalkbrottet), skrattat, ätit god mat, spelat kort, kollat på solnedgången över havet, haft Family Guy maraton, Mikaela har dött varje gång en geting kommit i närheten utav henne (vilket resulterat i en massa skrik och diverse hastiga rörelser med armar, huvud och ben), tagit en massa kort, ätit chips, jag har varit osminkad (!!), blivit arga för att Rasmus berättat spökhistorier, jag har sovit i samma säng som Mikaela och Rasmus och inte kunnat sova på en hel natt (typ), haft dåligt morgonhumör (som jag aldrig annars brukar ha), träffat Rasmus morföräldrar, lyssnat på musik non stop, haft det hur gosigt som helst i Skärgården och ja bara haft det allmänt bra.

Lägger upp fler bilder någon annan dag! Nu ska jag sova, är så hemskt trött och ska upp tidigt för att jobba imorgon. Natti pusssssssss.

Kommentarer
Postat av: Tina

Det låter som det var en underbar helg på Oaxen, det såg jättemysigt ut!

2010-08-02 @ 09:43:00
Postat av: Anonym

"...haft dåligt morgonhumör (som jag aldrig annars brukar ha)"

PFFT PFFT

2010-08-02 @ 22:09:57

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback