Silly Boy


bara för att jag ser så lycklig och glad ut. gammmmal bild.

Igår jobbade jag till 15 och sen åkte jag in till Skinnis med Amadeus, Patrik och Sabrin. Vi köpte med oss mat från McDonalds och satt där på berget och bara njöt av värmen och solen medans vi lyssnade på musik från iPod-högtalarna! Hur grymt som helst. Sen kom Max, Kalle och två till hähä… Så vi drog oss mot Västerbron och Sabrin lämnade vårat lilla sällskap. Amadeus hoppade från trean (!!!!!!!!) från Västerbron, weeei. Hehehe fast det beror ju helt klart på hur man ser det hela………… Efter att Patrik och Amadeus hade badat i typ en timme så gick vi till Fridhemsplan och sen rörde vi oss mot Rönninge hem till Patrik. Dit kom det sen några people och det var bara grymt trevlish lirre. Mauri och Linus strippade. Den ni! Sexigt värre. Papi var snel hest och kom och hämtade mig vid 03 någon gång eftersom att jag liksom var på andra sdan jorden och där går det inga bussar………… Wei.

Hade i alla fall en kuuuuuuul kveeell, thänx manss för det!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback