Schedule

Jag är typ död. Fick i alla fall en fika innan vi slutade med jordgubbsté och bullar så det piggade upp lite mihiihihhihi. Okej skärpning.

I alla fall, kollade precis mina personliga scheman inför hösten och våren och det var faktiskt inte så farligt som jag anade! Värsta är väl håltimman på måndagar mellan 13.15-15.00 menmen…

Visst att man har tänkt att skolan ska dra igång någon gång, men fan inte om EXAKT två veckor.
Shit är verkligen inte beredd på det. Alla människor man glömt som man ska se varje dag. Alla människor som man inte har glömt. Tidiga mornar och väntan på bussar och tåg som är försenade. Läxor, inlämningar och prov. Jobbiga lärare. Ja just nu så är jag inte så himla pigg på skolan…

Men i och för sig så saknar jag min klass och alla fina människor som man bara träffar i skolan. Att ändå få tillbaka lite rutiner i livet. Men ja, inte riktigt än!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback