Imorgon = Fri!

Tjafan. Vet att det var länge sen så tycker att vi kör en liten snabbis, så slipper vi blanda in känslor och allt sådant där trams.

Igår kväll efter jobbet träffade jag Johanna för första gången på typ evigheters evigheter. Vi smaskade på chips och snackade massor av skit nere i strandparken ända fram till spöktimman.

Idag ringde alarmet vid fucking sex på morgonen och efter att ha tryckt på snooza en halv timme ungefär tvingade jag upp mig själv. Kastade mig in i duschen för att vakna till liv och lyckades väl helt okej ändå. Jobbade bara 7 timmar idag så slutade vid tre och då kom Emma och mötte mig i södertälje. Vi tittade en sväng på H&M och sen satte vi oss på en uteservering och bara mööös, det var faktiskt till och med sol! Senare kom även Simon ner och joinade oss och det var mycket trevligt.

Vi avslutade det hela med en fet kebab på Kebab House, den satt som en smäck kan jag lova. Men Simon hade helt rätt, det var helt klart den bästa kebaben jag käkat!

Nu på kvällens sista timmar var min lille gosebjörn a.k.a Josefine här, lärde henne ladda ner film. Stolt.

Oj klockan börjar bli mycket, så nu ska jag lägga mig och somna till några avsnitt av Two and a half men. Det börjar bli lite av en rutin så bäst att fortsätta så lix.

Juste glömde nästan berätta den bästa nyheten av alla... imorgon är jag LEDIG! fyfan va gött. Här ska sovas minst 10 timmar aaaaah.

God natt, gott folk.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback