Crimson Sky


Jag är döööööööööööööööd. Seriöst.

Det som hänt sen i måndags är; nakenbad, Stockholm Boogie och övernattning med de sju tjejerna och Simon. Brunch bestående utav falukorv och spaghetti på Tisdags morgonen. Åka moppe i ÖSREGN bakom Alicia. Ha goskväll med Lalls och Josse. Skeda med Lalls. Åka iväg till Solbo i panik för att få massage. Åka in till stan för att möta upp älsklings Katti och Martina för en fika. Gå runt i stan med Katti och äta pommes på Burger King. Åka till Fittja till Tumba till Flempan för att möta upp Axel tillbaka till Tumba och sen till Erik i Solbo/Uttran. Träffa massor med gamla vänner. Känna sig vilsen och bortkommen. För att sedan trivas bra. Somna efter klockan 6.00 på morgonen på en för kort soffa med en flanellskjorta hårt omdragen runt sig och ett lakan som täcke för att inte frysa ihjäl. Halvsova sig igenom 4 och en halv timmes sömn genom huttringar och folk som snarkar. Bli väckt en halvtimme innan busshelvetet går. Inser när jag sagt hejdå till alla och sitter på 716 att jag tappat min mobil. Tänker att den är kvar hos Erik. Ska lyssna på musik för att fördriva bussresan. iPodhelvetet är dött. Kommer hem och får reda på att jag hade glömt mobilen på bussen men att Emma som tur var hade hoppat på den och hittat den. Tack!

Nu sitter jag i Eriks tröja och kastar frenetiskt i mig en Risifrutti. Wei.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback