A Shot Of You


att se dig fyra gånger på första dagen. det är fan inte okej.
Jag är blöt. Dyngsur. iPoden dog när jag gick av bussen. Fanny svarade inte i mobilen. Det regnade. Mycket. När jag tänker att nu kan det fan inte bli värre. Då kommer det en jävla vägg utav regn ner från himlen. Hela vägen hem. Dessutom har jag fått världens skavsår så haltade.. Det tog 20 minuter istället för 10 minuter som det tar i vanliga fall att komma hem. FML.

Annars då. Första skoldagen. Kändes faktiskt rätt okej. Att få träffa och krama om sina klasskompisar man inte sett på tre månader var gosigt. Att få träffa lille Moulai ute i TK och krama om honom, verkligen världens goaste. Träffa alla människor. Ja just nu suger väl skolan inte så mycket, det är väl mer när alla inlämningar och prov drar igång som helvetet kommer släppas löst. Kul. Längtar verkligen. Inte.

Nu ska jag fortsätta smutta på mitt té, ciao.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback