make me feel like the only girl in the world

Hejsan svejsan. Höhö. Kul chey...

Gårkvällen var riktigt najz. Ida hade parteypartey med massor av folk, awesome. Hängde med mina broes för det mesta hela kvällen, spelade ölspel och hade allmänt cp-kul. Älskar't. Tyvärr så blev både Idas iPhone och min mobil snodda, vilket är jäkligt skumt då det bara var folk man kände som var där. Känns ju mindre roligt. På min halloweenfest blev en USB-anslutning med internet snott som har ett värde på 900 kr, så något är ju inte riktigt som det ska kan man tycka. Jävligt synd att man inte kan lita på folk.

Kom i alla fall hem någon gång där vid halv sju på morgonen, men var ju en del krångel där som sagt och sen var taxichauffören lite halvt efterbliven som inte kunde lista ut själv hur man skulle svänga av på E4an för att ta sig mot Tumba, smart kille. Och det ska jag som inte har körkort kunna veta? Ellerrrrrrrr? Jaja det löste sig i alla fall och killarna droppade av oss i centrum så att vi bara behövde knalla upp den sista delen, asgulligast.

Vaknade runt halv tolv imorse och gick ut till mamma och polisanmälde min mobil stulen och spärrade kortet, så nu har jag ett tillfälligt nummer på en gammal mobil men har ju inte kvar alla nummer som jag fått sen i somras... Rätt så surt. Har degat hela dagen, de de. Standard.

Är hemma hos Martina once again och fixar oss lite för att snart dra oss mot beestaste Anton som är med Nyman och Skinner. Ska basta och bada bubbel, sjukt najs för är så jeekla sliten sen igår.

Dålig update, vet men som sagt så är internet inte så friskt på min dator och min kollega verkar inte vilja behaga att skriva något. Starta egen blogg snart eller? Eheheh, nej skoja. Ellerrrrr? Sen är det enligt killar jävligt avtändande att ha rött läppstift. Fattar inte, vi tjejer älskar ju att ha det så vad är grejen med det? Lirre say whaaat.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback