A Better Day




jag och mina älskade "mickey mouse"-hörlurar.


Hej där alla som sitter och läser.

Kom på att jag inte berättade om gårdagen. Det var skola som vanligt och sen åkte jag och de tre pojkarna smek och fikade i Tumba Ccccc. Semlor, kaffe latte, cola och chokladbrownies. Mums. Träffade på Alex som kom och hälsade en snabbis! Alltihop var väldigt trevligt. Jag och mina pojkar satt sen och snackade massor med minnen. Haha helt sjukt vad mycket roligt vi gjort tillsammans ändå.

Idag började vi dagen med att sjunga för mamma som fyller 44 idag! Hon fick presenterna och blommorna som jag och pappa köpte igår och sen sprang jag ner och sov lite mer. Mamma skjutsade mig hela vägen till skolan, tack! Började elva med engelska. Fick reda på att religionsläraren är sjuk både idag och imorgon = slutade 11.50 idag och slutar 10.50 imorgon. Hur najjs? Sjukt najjs. Sen ställde matteläraren in matten eftersom att det var var ungefärligt 3 pers som tänkte stanna kvar till matten och alla fick några uppgifter att arbeta med hemma.

Åt en god lunch med Ida, Sabrin och Martina och sen åkte jag hem. Hemma gjorde jag individuella valen; multimedia a, webbdesign och mänskliga rättigheter.

Sen åkte jag, mamma och pappa till Benevento och åt en andra lunch. Usch är proppmätt nu!

Ska rensa bilder nu som varit mitt intresse den senaste veckan. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack vännen för din omtanke! Tur att jag har dej! Jag vet att pappa skulle inte klara sig utan dej :) Kram och puss <3

2010-02-19 @ 22:44:40

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback