Förhoppningar Och Regnbågar

hej mina fina. jag har haft en underbar kväll med mina älskade. middagen var underbart god. duktig ida och amanda. lite fanny också. och emma. och jag. hihi. vi är duktiga. sen åkte vi iväg till några andra underbaringar som ida redan sagt. det var gos. mina älsklingspojkar. imorgon, eller ja idag är det alla hjärtans dag. helvetet för alla oss singlar som blir ännu mer påminda om att vi är ensamma offer. men jag ska kanske träffa bebbu. hoppas på det. väldigt mycket. som jag redan saknar. jag saknar josefine också. ska krama och slicka på hennes tunga när hon kommer hem. precis som hon vill ha det. nu ska jag sova och drömma söta drömmar. pussgodnatt.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback