One Way

Titta så seriös man kan lyckas vara ibland...

Kom precis in ifrån snökaoset utanför. Kommer säkert få bombhot i min brevlåda nu.. men jag tycker faktiskt att det är ganska majsigt ute. Visst, det är så äckligt kallt att alla kroppsdelar vänder sig ut och in. Men på dagen när det är snö precis överallt och solen skiner och det glittrar så fint så fint.. Då är det mysigt. "Heeej mitt vinterland nu är jag häääär.."

Jag och mina två fina mongolider Josefajn och Amandaj har ätit godis och Australia. Mycket bra film (tack Amanda som satt och förklarade hela filmen för mig)!

Nu ligger jag i mina skööna säng och tittar på curling. Det är gosigt. Curling är helt fantastiskt! Vi har kommit fram till att det måste varit polska städtanter som kommit på denna härliga sport. "Soppa Olga soooppa". Har skrivit upp det på min Att göra innan jag dör-lista, "spela curling".
Nu ska jag sov och det blir spännande och se hur lång tid det tar att komma till skolan imorgon. OM vi nu kommer till skolan.

PS. Norges herrlag i curling har byxor som är röd/blå/vit-rutiga. Om någon undrade..


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag gillar också snön! Hellre snö än slask och töväder.

Curling är faktiskt ganska spännande. Tror att det finns curling bana Södertälje :)

2010-02-23 @ 21:39:04

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback