Sweet Baby


den osminkade sanningen.


Nu är alla väskor packade och det sista som ska ner är min älskling så har avslutat allt och ska bara skriva ett sista inlägg nu då. Sitter och lyssnar på Michelle Featherstone.

Har precis klätt på mig det som jag ska ha på mig imorgon när vi reser eftersom att jag ska sova hos Ida inatt. Får inte plats med ombyte i mitt lilla handbagage då mycket annat ska med också.

Hoppas på en underbar sporlovsvecka med min älskade bästa vän och att inte mina knän ska spöka så som dem gjort idag då jag knappt kunnat gå… Hoppas också att alla ni andra har en bra vecka så hörs vi när vi hörs! Jag saknar dig plutti, längtar efter dig något oerhört.


You're the only one for me. ♥




Kommentarer
Postat av: J o n a s

/Svar/ hihi men tack <:

Jag gillar eran design skitsnygg! ^-^

2010-02-28 @ 21:41:40
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback