True Believer

DET VAR INTE IGÅR DET, HEEEEEEEEJ PÅ ER! Den här veckan har rullat på som vanligt och varit mer stressig än vanligt. Jag har tränat, varit i romme, haft hemstudiedag, varit på hockeymatch, träffat vänner, solat och massor med plugg på det. En helt okej vecka faktiskt.

Idag var det jobb 12-17 och det gick väl som vanligt (y). Sen kom Amanda och mötte mig och vi handlade allt inför kvällen. Det tog runt en timme sammanlagt, det är riktigt bra jobbat tycker jag.

Det blev en riktigt gosig middag med mina kära vänner hemma hos mig. Vi lagade en trerättersmiddag som var mycket utsökt. Det var en hel del kaos men det slutade lyckligt iaf.  Därefter åkte vi vidare till en annan vän och det var lika trevligt det.

Trevligt + trevligt = mycket trevligt.

Nu är jag ganska så trött efter en lång dag, så ska nog låta john blund få komma på besök..
Imorgon är det massamassamassa plugg -.- Men vill iväg och köpa något nytt också. Men vi får helt enkelt se vad som händer. Sov så gott och dröm om något mysigt, om mig kanske? (a) eh he he.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback