Giving


bild från i våras. bikini liksom. och klarblå himmel. finns inte ens i tankarna nu för tiden.


heiii. idag har jag firat min bardomsvän zebastian som fyllt 20 år. fattar ni!? 20 år, helt jävla sjukt. känns som om vi fortfarande är typ… elva eller något. men det var trevligt. han fick ett upplevelse-presentkort i present. solklart den bästa av alla han fick! han blev nog gladast för den också. fan vad jag är bra på att hitta presenter. ja gott folk det är ju snöstorm ute. lagom roligt. JAG. VILL. HA. VÅR. NU. NU. NU. hatar det här jävla vita bajset. vi kollar på film. Ice Age 3. tro det eller ej men det är mamma som valt. nu börjar ögonen klia ordentligt och jag ska nog röra mig mot sängen. ha det brrrrrra. jag mår bra. alldeles utmärkt faktiskt. plutti är bäst.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback