Bruise

Hej min blogg. Sitter hemma och tycker synd om mig själv. Jag har två bulor på huvudet och blåa knän. Men ni skulle se den andra killen hööhöö! Skämt åsido.

Var i flottsbro hela dagen igår med min käre vän Emma och åkte skidor. Det började med att vi stod i kö i hundra år för att köpa liftkort sen hade jag nummerlapp till uthyrningen och det gick lika segt där. Men sen när det äntligen blev mitt fantastiska nummer 72 blev jag alldeles stressad och sprang över isen med Emmas skidor i ena handen och en väska i den andra..*pang-boom-smash* ooouups... Hade ju inga händer att ta emot mig med så ramlade med huvudet rakt ner i isen och fick Emmas skidor i bakhuvudet. Lucky girl den där Ida. Men efter en långvarig fight med Emmas pjäxor var vi ute i backen och det blev en helmysig dag. Är ju inget proffs på att åka men jag klarar mig ner för backen iaf och fick faktiskt 5 av 10 av juryn. Vi tog lite bilder (såklart) med Emmas kamera så de kommer antagligen upp några här snart.

Efter ett antal huvudvärkstabletter både igår och imorse dunkade huvudet fortfarande som tusan så det blev till att stanna hemma och ta det lugnt idag. Men självklart ringer Johan Husmusen och väcker en när man sover som bäst (payback's a bitch!) och börjar prata om att de satt och planerade min begravning. De var bla lite oense om de skulle bjuda på tårta eller smörgåsar. Men tillslut kom vi fram till att Eric ska måla en tavla av ett unicorn och placera vid kistan, Johan ska spela gitarr och Emilia ska baka en kola/choklad-tårta. Jaa det var väl det.

Nu ska jag faktiskt plugga lite och sen vid fyra har jag lovat min kusin att hämta Engla på dagis för att hon ska på möte. Vila hela dagen, leka hela kvällen. Tummen upp


Kommentarer
Postat av: mikaela

STACKAREE!!! :O :O <3333

2010-01-18 @ 21:11:50

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback