Dear Sunday


plus lilla josefine som inte var närvarande när bilden togs. ♥


Jag sitter och lyssnar på Coldplay. Tänker på dig. På alla minnen när dessa låtar spelades. Saknar dig. Kommer att tänka på att jag borde sova. Ska upp 07.30 imorgon. Fyfan för skolan. Men snart är det helg igen. En hel helg utan Fanny, buu! Men snart blir det en landet-helg. Kommer bli awesome. Jag har kommit på att jag har världens bästa bästa vänner. Eller det visste jag redan. Men jag bara kom att tänka på det nu. Fyfan vad jag är glad att jag har er. ♥

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Louise

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-18 @ 23:03:44
URL: http://norlins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback