Jag kan inget

Snor det är nog det gosigaste som finns. Näst efter näsdukar iaf. Men tillsammans blir det de ultimata. Snoriganäsdukar. Perfekt. Jag är nog den lyckligaste på jorden just nu för att jag har snoriganäsdukar som pryder hela mitt bord. Det är lycka det mina vänner. Lycka. Känner hur det sticker sådär härligt där man har mustasch om man är man. Ska strax gå upp och platta håret så att jag är redo för morgondagen då vi ska ha livskunskapsdag. Ni lärare är allt påhittiga ni. Livskunskapsdag. Låter spännande. Vi ska alltså lära oss om livet. Därför skickar dom oss till huddingegymnasiumet i en dag? Det är en tuff skola det. Vad ska man ha på sig imorgon? Hmm.. Kläder är jobbiga. Tror att jag går naken. Japp, så får det bli. God natt nu att människor och alla omänniskor.



Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback