Weekend

Howdy cowboy! *svingar med mitt lasso* Helgen har varit helmys och spenderades i Emilias hus med våra kära människor. Mycket kära människor. Det är därför bloggen har varit helt död. Vi har alltså varit tvugna att vara sociala heeela helgen. Tyyyp jobbigt. Äsch nejdå, jag skojade. Busigt. Men nu är bloggen så levande som den kan vara igen! Så ingen begravning med tårta blir det för er som trodde det. Två av mina nyårslöften är att sova mer och göra allt jobbigt på en gång, så som skolarbeten tex. Jag somnade runt två igår och jag ska nu börja med min engelskagrej som jag har haft hela lovet på mig. Tycker att jag klarar det här galant faktiskt................. Så nu slog jag mig själv på handen som straff. Så medan jag sitter med pluggish kan ni njuta av lite herliga bilder ifrån helgen som passerat.














Här är ett litet smakprov, hoppas att det smakaa!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback