I Choose You


så jävla snygga. ♥


Jag tänker såhär-- eftersom att jag inte har något vettigt att skriva om så skriver jag ingenting istället. Men nu har jag tråkigt så ja... Here we go.

Kan säga att jag längtar satan till helgen. Har inte ens gått en hel vecka i skolan och känner redan att jag lever för helgerna, vilket känns jävligt illa då vi inte ens kommit igång med så mycket än.

Våran hösttermin tar slut denna vecka. Sen så börjar vårterminen och det innebär att sluta vid tre varje dag med en sovmorgon och det är på onsdagar. Kuuwl. Kommer sakna de underbara tisdagarna och fredagarna :((

Sitter och sms:ar med Ryssen. Han sitter på en buss. Och jag ligger i min säng. Ha ha ha. Skadeglädje.

Imorgon är det onsdag? Ja det är det. Börjar 10.30. Det är najjs. Slutar 16.20. Det är så sjukt onajjs. Illa. Fan.

Jag är otroligt glad över att jag har Jacob, Rasmus och Mikael i mitt liv. Vilka killar alltså. Helt jävla underbara. Stöttar en som fan och visar alltid att de finns där för en oavsett vad. Sen har jag ju mina tjejer också, Fanny, Louise, Ida, Josefine och Amanda. Samma där. Vad skulle jag göra utan er?
Det här är förresten jag för tillfället om ni råkade undra (men såklart inte lika snygg) ---->

Jag hatar att ha glasögon. Längtar tills jag får göra laseroperation...  Blö. Nu ska jag fortsätta läsa.

Vi får väl se om jag överlever morgondagen men det är väl knappt det... På kvällen är vi allihopa döden döda. Fyfan.

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Louise

Hahaha du ör rolig du ****************??? XD <3

2010-01-12 @ 17:45:12
URL: http://norlins.blogg.se/
Postat av: Liisa

Du kommer överleva med god marginal och må som en nyfödd prinsessa efteråt... ;o)

2010-01-13 @ 07:43:09

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback