Nobody Can See My Soul

bara för att fanny är så jävla söt på den här bilden. ♥


Hej. Jag borde sova. För liksom. Jag är trött. Men jag kan inte. Jag sitter och pratar med Erik. Han och Tiemos innebandylag förlorade med typ 41-0 idag. Eh he. Fast det vet inte Tiemo om att jag och Ida vet. Ni vet inget heller, okej? Bra. Just nu kollar vi på ett stört youtube-klipp. Kolla här. Liksom vad i helvete? Maten var jävligt god idag. Ikväll. Igår? Jaja det var en totally awesome night med mina babes. Vi var helt jävla störda. Kan berätta mer om det imorgon. Vi lekte bl.a. turister på Biblitoteksgatan. Folk stirrade satan. Konstigt... Vi hörs ju en del om vi säger så. Eh he. Nu ska jag prata vidare med Fanny som loggat in på ämääsään och med Erik the man på fäääjjsbåkk-chatten. Peace.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback