Faller Ner


kolla. fiiiiiiiin. nyduschat ruffsigt hår. glasögon. osminkad. eeklig.

Heiiiii, kyckligen här.
Jag har så tråkigt att jag snart klättrar på väggarna. Jepp. Jag är spindelmannen. Hade överskottsenergi för ett tag sen men nu har den börjat tona ner. Nu bara är jag seg som jävla kola. Skall snart ner mot ICA och möta min fru för att inhandla lite gott i snöstormen. Fan vad jag hatar snö. DÖ SNÖ, DÖ! Jag har nyrakade ben. Det är typ en av de mest underbara känslorna man kan ha. Nyrakade ben. Mhmmmmmm. Sen luktar de persika också. Mums. Vill ni smaka? Neiii det får ni inte. Nu ska jag gå och ta på mig masssssssor med kläder. För. Det är nog rätt kallt ute.


ingen soldat - lars winnerbäck


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Louise

Vadå äcklig!? :O alltid lika fiin:D <33

2010-01-27 @ 18:58:00
URL: http://norlins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emilia, du är såå söt!! Men du ser lite arg ut ;)

2010-01-31 @ 14:43:10

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback