Stjärnfallet


Dagen har spenderats med Lojjs, Joss, Amanda och Ida inne i staden. Det var gosigt.
Vi sprang runt, fram och tillbaka, kors och tvärs, hit och dit - ja ni fattar kanske, i hela stan efter ett par vita converse till Josefine.
5,5:orna fanns verkligen ingenstans. Hittade ett ställe på regeringsgatan som skulle få in dem på torsdag så det är bara att åka in igen. Sen åt vi en underbart god lunch på Café Coppola och sen blev det lite till att kolla runt i butiker.
Efter det bagav vi oss till lilla Tumba där vi lämnade Ida som skulle möta Emma och vi gick och köpte över ett kilo godis, herregud...
Josfine och Amanda stod för ätandet senare på kvällen. Lojjs var tvungen att åka tidigt eftersom att tågen var avstängda och hennes mamma var i Tumba, det var trååååkigt tycker jag :(( Men vi ses ju senast i helgen i alla fall, hihi! Nu lyssnar jag på Markus Krunegård, stjärnfallet. Den är lite söt sådär. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Får se. Kanske får jag träffa dig igen. Vi får se. Inga förhoppningar alls. Försöker att inte ha några. Men som du tidigare sagt, jag är naiv.


Är hemskt trött och mina ögonlock är tunga nu, snart drömmer jag om dig.


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Louise

jaa jätteogosigt :(( <3

2010-01-06 @ 01:52:26
URL: http://norlins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback