Tro och Tvivel


You will never understand how wonderful it was to see you again. ♥


Just nu så sitter jag ensam i mitt kalla hus. De andra tre har åkt till huddinge eller vad det nu var för att köpa trosor och deo till Louise som ska sova här en natt till! Jag har allmänt tråkigt och är hemskt hungrig Gårdagen var riktigt gosig med nära vänner här hemma. Vi spelade twister, dansade som galningar och körde Bibeln. Galet! Vi kunde inte få in PS2 i vår nya tv så Singstar fick vi bli utan... Men vi sjöng med i alla låtar som vi spelade så det gick väl ingen nöd på oss ändå. Ikväll kör vi en någorlunda repris, men med några andra. Det kommer bli gosigt det med! Hoppas att mina tjejor kommer hem snart så att vi kan börja med middagen, för jag är utsvulten och har inte ätit sen imorse. Jag dunkar Håkan på högsta. Det är så jävla underbart. Känner igen mig i alla dessa vackra texter. Usch tänker för mycket. Nej nu slutar jag innan jag börjar waina på bloggen igen. Det är ju som sagt min specialitet eh he. Ja ja.

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Louise

det är såååå våran lååt snyggingarr !! :D:D:D <3<3<3<333

2010-01-10 @ 22:57:56
URL: http://norlins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback