Eclipse



Eftersom att jag är en Twilight-älskare så var faktiskt filmen riktigt bra, fastän att man garvar år att vissa saker sägs och görs jävligt fånigt. Felicia som var skeptiskt till att gå och se Eclipse var helt inne i filmen haha, ibland kunde hon inte ens sitta still. Jag och Amanda satt och hostade/snorade ikapp, myyysigt. Tror fan att jag har blivit sjukare nu, men aja...

Man kan ju lugnt säga att man har blivit en ännu större Jacob lover efter den här filmen eh eh, men han är ju så jävla underbar och liksom kroppen ihhhh! Okej ska skärpa mig. Filmen var i alla fall bra - fast som sagt man bör ju gilla hela det här Twilight fenomenet om man ska tycka att den är bra annars tycker man nog inte så värst bra om den.

✯✯✯✯ helt klart från min sida.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback