Mobilblogg.

Hallu, jag känner att mobilblogg har blivit min nya grej. Hinner knappt sitta något framför datorn eftersom jag inte är hemma på dagarna och kommer hem så sent på kvällarna. Men för att inte vara helt off ifrån omvärlden smiter jag in på både face och bloggen på mobilen för att uppdatera mig lite. Idag började jag jobba kl åtta. Jag hade ställt alarm på strax innan sex för jag skulle hinna duscha och sen måste jag åka en timme innan för bussarna går så sällan. Men med min vanliga otur vaknade jag upp i panik kvart över sju och var alldeles svettig. Jag kastade mig upp, fick på mig nå kläder och slängde mig på moppen. Hann som tur var till jobbet i tid och hann till och med få i mig en macka i lunch rummet innan det var dags att öppna upp butiken. Just nu sitter jag i lunchrummet och har precis färdigt. Skulle pröva någon ny rätt idag, någon indisk kyckling men den smakade ungefär lika äckligt som det ser ut på bilden...men jaja nu ska jag diska lite här och sen är det tillbaka in och jobba. Slutar vid fyra och då är det snabbt hem och packa för ikväll drar jag, Emilia och martina till nyköping! Puss ida

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback