Your Lies


En utav bilderna jag ska beställa.


Hej. Jag har bott hemma hos underbaraste Martina sen i fredags så därför som jag inte hört av mig sen i torsdags. Har varit underbart gosigt! I fredags var vi och fikade på eftermiddagen på Djurgården. Fest i Älvsjö på kvällen. Kollade på fotboll hela lördagen. Hällregn hela långa dagen (och natten för den delen också). Hade över Elias, Arash och Tvillingarna på middag. Tacos! Sen fest i Liljeholmen i tyeep världens finaste lägenhet. Tog det lugnt och städade idag och sen åkte jag hem. Trååååkigt! Haft det supermysigt i Marris gosiga lägenhet hela helgen! ♥

Nu på kvällen var jag ute på långpromenad med Amanda och Irma. Vi gick och våldgästade min beestis som äntligen har kommit hem från Öland idag! Hihi gooos! Fast kommer ändå inte typ kunna göra något med henne för hon kommer jobba hela sommaren ut nu. *sadface

Håller på och ska beställa och framkalla massa bilder som jag ska sätta in i ett fotoalbum, riktigt kul! Börjar med 200 bilder och sen får jag väl beställa fler senare. Ska bli riktigt kul att få se alla bilder utprintade. En massa minnen kommer det bli.

Nepp, nu ska jag försöka sova ska upp åtta imorgon! Jag och Martina ska till Skansen för att kolla på djuren och ha picknick! Gos, hoppas bara att det inte regnar för då blir det mindre roligt eh he……Natti!

Kommentarer
Postat av: Martina

de var super! love you girl <3

2010-07-26 @ 02:21:56
Postat av: Louise

partyhelgen i vintras!! wohoo :D

2010-07-26 @ 14:19:47
URL: http://norlins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback