Kan hon, kan jag

hallå klockan är ju över tolv alltså är det Tisdag nu och då är det alltså Onsdag imorgon. Åh vet ni vad som händer på Onsdag????????? (de som umgås med mig varje dag har nog fått höra det ett antal gånger nu hihi) JAG ÅKER TILL THAILAND!!!!!!!! Det ska blir så häääääääääääääääär grymt.

Så det var nog allt jag hade att säga tror jag. Åh juste, fan att Emilia är borta.. de händer ju inget på bloggen då. Men nä nu jävlar ska jag blogga som bara den. Så ska hon få se när hon kommer hem hur duktig jag har varit. Hela första sidan ska vara täckt med bara inlägg av ingen mindre än Ida Levedal Nilsson. Kan inte lova att något av dem kommer vara speciellt intressanta men äsch vem bryr sig om det. Ett inlägg är ett inlägg liksom och det är ju det som räknas.

Imorgon (eller aa idag) kommer bli en asbra dag, de känner jag mig. Hajhaj!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback