My hands

Hej. Lever livet lite sådär ju på sommaren. Gömmaren blev lite halvdan men ändå mysig. Gick en promenad lång som helvete från Gömmaren till Kvarnberga med Adde. Sov hos Fanny. Nattmat. Upp tidigt och iväg till tandläkaren. Lagade en tand utan bedövning. Eh aj. Shoppade med mamma. Fick ett par jeans, vitt nagellack, svarta gummistövlar, laddare till kameran och en jeansjacka. Åt lunch på Sandy's med mamma och bror. Åkte hem. Tänkte ha en kväll hemma. Adde ville att jag skulle följa med och kolla på Familjen. Visst varför inte. Åkte in till stan med Elin, Adde, Fredrik och Robin. De åt på Subways. Gick till Skeppsbron. Kollade Familjen och Salem Al Fakir. Jag, Therese och Fanny trodde att vi skulle dö där ett tag. Eh he. Men Tessan höll i oss! Gick till Slussen. Åt cheesburgare. Såg Gustaf Skarsgård. Trodde att vi skulle möta upp Axel i Kungsträdgården så jag och Adde tog täten och började gå. Upptäcker att ingen har kommit fram förutom vi. Vi ringer Tiemo. De är fortfarande i Slussen. Vi sätter oss och lyssnar på ett liveband och filosiferar om livet, golf och skateing. De ringde igen och sa att vi skulle mötas vid Centralen och åka hem. Gick dit och tog tåget hem. Åkte hem ensam, trodde att jag skulle dö i Tumba men jag överlevde. Pratade med Fanny när jag gick i skogen. Kom hem. Åt pannkakor och färska jordgubbar. Asgott. Kollade på Happy Feet. Adde ringde och hade tråkigt. Pratade med honom i en timme och sju minuter. Sov igenom hela samtalet men pratade ändå, jävligt skillat må jag säga. Vaknade av att jag pratade. Sa godnatt. Somnade. Vaknade efter 13-tiden idag. Gick upp. Kollade på tecknat och åt pannkakor.

Där har ni mina senaste dagar gott folk. Eh he.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket adde. har du hääffat han ?

2010-06-23 @ 01:32:07
Postat av: E M I L I A

sv anonym; haha ja blev mycket adde där av någon anledning och nej det har jag inte och nej ska inte göra det heller.

2010-06-28 @ 01:02:41
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback