tänker för mycket på dig


me love you. ♥


Gosig dag. Först kidnappning, solande och picknickande med Amanda, Ida och Josefine. Hem snabbt och byta om och fick sedan skjuts till Tumba. Fick äntligen sommarkort, weei. Mötte upp fina Marri i stan och åt middag på Taco Bar och pratade en massa. Sista gången vi ses på en månad nu. Usch, buuu! Sucks. Vi gick och köpte en varsin glass och gick runt lite. Sa sen hejdå och sprang till tåget. Fanny ville att jag skulle hoppa av i Huddinge och gå en promenad med henne och det tyckte jag var en bra idé. Har saknat henne massor nu när hon varit i Italien i 6 dagar. Mötte upp söta Emma i centrum. Vi gick och satte oss i Sjödalsparken och åt vindruvor och pratade en massa. Fanny började frysa och vi gick till McDonalds och de köpte rea(!) McFlurry. Undrar varför de säljer dem för 10 kr nu? I alla fall. Träffade på några av Fanny och Emmas vänner och sällskapade med dem. En massa skratt där. Fanny upptäckte att hennes buss gick om fem minuter så vi sprang dit och sa hejdå snabbt som attan. Sa hejdå till Emma också och gick upp till tåget. Sen träffade jag Oskar i Tumba som jag stod och pratade med i 20 minuter då det är så himla härligt att tågen passar med bussarna… Eller inte. Men trevligt att stöta på honom i alla fall. Sen härliga 727 så var man hemma snabbt. Slapp 736, oh happy day säger jag bara! Den jag tog tar 5 minuter, max. Medan den andra tar 22. Kuuul. Nu har jag ätit popcorn och kakor och duckit saft. Jag är mätt. Och nu blev det ett onödigt långt inlägg som vanligt…… Jaja, puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback