Belong To Me


Heiii. Jag vaknade 06.41 imorse. Jag kan inte sova länge på helgerna längre och det typ suger ju. Men låg och halvsov till nio-tiden ungefär och nu är jag uppe och pigg som en lärka. Eller något i den stilen. Kommer vara död ikväll (och då betyder det att jag kommer bli allmänt fittig om folk beter sig på ett sätt jag inte gillar och så vill vi ju inte att det ska bli) men får väl ta en powernap eller något lite senare. Nu ska jag eeeeta frukost och jag har en hemskt träningsvärk i solar plexus och i låren. Ciao darlings! ♥

Kommentarer
Postat av: Herman

JAG KAN INTE HELLER SOVA PÅ HELGERNA :'( säääämst! :O <333

2010-03-20 @ 10:14:34

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback