Have Hope


Avoir de l'espoir.


Ja ni ser ju mina fantastiska skickligheter i iWeb men sådär vill jag att min tatuering ska se ut på ett ungefär och hur den ska vara placerad.

Betydelsen är 'ha hopp' och är något som betyder mycket för mig som person av olika anledningar. Sen har alltid det vackra franska språket fascinerat mig och varit ett språk som jag har beundrat även fast jag själv inte behärskar det.

Jag ska självklart vänta tills jag blir 18 tills jag gör den, det är ändå något man kommer ha hela livet och inget som man helst vill ångra att man gjort. Så betänketid känns som ett måste.


Kommentarer
Postat av: M

Ja,jag beundrar dig för att du är så klok <3. Den kan bli fin och passa dig. Men du har ändrat dig 10 ggr sen du var 14, så när du väl gör en, så kommer du bli nöjd!

2010-03-29 @ 09:49:52

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback