I'm Cold

I mitt huvud är det vår, solen skiner, det är varmt ute, man går runt i solglasögon, äter glass, har bara på sig en tunnjacka och converse.. ni fattar poängen. Men det är bara ett problem här i verkligheten.. DET ÄR FUCKING SVINKALLT! Men dum som jag är försöker jag intala mig själv att det är som i mitt huvud (vår och varmt) varje morgon. Trodde jag skulle frysa ihjäl idag faktiskt, men det ser ju varmt ut iaf så försöker leva på det. Vi får väl se hur länge det håller... eeeller så ger väderguden oss lite värme här i vårat lilla iskalla rövhål till land. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Global uppvärmning my as liksom.... O.O

2010-03-17 @ 06:59:19
URL: http://rosannasverin.webblogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback