Houndred Chances

 


Fina cheyer på väg mot Estetiska valet.

En Emilia med förnödenheter.

Crashade madres y padres jobb i tisdags och åt mellis och läste tills jag fick skjuts hem. Gos.

Var och såg Alice In Wonderland 3D i onsdags.

Amanda och Josssefine.

Vi är schnygga.

Filmen var awesome! Jag vet, jag är duktigt på att variera posér…

Idag var vi barnvakt åt Engla hela eftermiddagen/kvällen.

Vi fikade och fönstershoppade i Tumba.

Sen blev det middag på McDonalds. Jubel från lilltjejen!

Så puttenuttiga!

Hejhejhej jag hade rött läppstift idag och kände mig sådär supermogen med kavaj till.

Veckan har gått fort och varit mysig. Är helt död just nu och måste packa inför imorgon då vi har idrott på morgonen. Sen har vi svenska och slutar för dagen 10.50. Då blir det gymmet med Ida, köpa en klänning i Tumba och sen åka till Skärholmen med Fanny efter det. Vi hörs väl när vi hörs, pusshej ha det bäst!








Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback