På Rätt Kurs!

Igår vad vi ju lediga och det var grymt skönt, men jag var tvungen att gå upp vid åtta och sätta mig och plugga iaf.. Men det var helt okej och vid två åkte jag iväg till Anexet med jobbet. Det är en stor middag/föreläsning/show (typ) för alla som jobbar på Coop. Man samlade alla som jobbar på Coop i Stockholmslän, hälften i tisdags och resten igår. Det var faktiskt ganska trevligt, god mat, komikern Jan Bylund uppträdde (askul!), mysigt mingel med champange och sen uppträdde Orup och Smalare än Thord. Det var så sjukt mycket folk där och det fanns alla typer av människor. Unga, gamla, smala, tjocka, fula, snygga osv. Jag försökte ta några bilder men failade ganska hårt, men vafan.. Här har ni dom iaf! :)



Den underbara buffén! Väldigt suddig bild dock

Försökte få med alla på bild så att ni skulle förstå hur sjukt mycket folk det var där

Den asgoda maten!

Orup och Smalare än thord stod för musiken

"Jag har kort på en käääändis! wooow...."

Jag och lilla Emmsan


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback