Follow Through


Till och med blommor i håret, dagen till ära.

Då var nationella i engelska helt avklarade, skööönt! Idag började vi 8.30 och hade först läsförståelse och efter det hörförståelse, där jag tycker att jag skötte mig lagom bra på båda faktiskt. Hade med mig mina frukostmackor och en red bull som jag mumsade på under provet så kände att jag kunde hålla fokus uppe under hela provet.

Vid elvatiden var allt klart och vi slutade för dagen, jag mötte upp Johannapanna + hennes två klasskamrater och vi sällskapade hem.

Nu sitter jag och äter på min goda sallad jag mixade ihop lite snabbt, var så sugen på tonfisk så fick bli något liknande som jag åt här om dagen. Jag köpte även med mig en Ramlösa jordgubb & lime på vägen så jag har inget att klaga på just nu.

Ska sluta skriva ointressant information nu eftersom att jag måste skriva klart det sista på min religionsuppsatts om sekter som ska vara helt klar idag.

Vid tre ska jag ta bussen till Södertälje för att jobba några timmar också.

Hoppas att det gick bra för alla er 93:or på provet och så får ni ha en fortsatt gosig tisdag så hörs vi! pusselipuss


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback