I Found U



Luras inte av de fina bilderna, det här är ett tråkigt inlägg. Skulle bara bläddra förbi om jag var ni.

 

Idag var det riktigt, riktigt, riktigt varmt! Hade orientering på idrotten och det gick väl sådär om jag ska vara ärligt. Fick myggbett på hela benen och vi lyckades knappt hitta hälfen av kontrollerna. Det ska bli spännande att se hur det blir på fridluftsdagen på onsdag när vi ska till en helt annan skog och orientera.

Vi hade även historia provet idag (amerikanska rev., industriella rev., franska rev., sverige på 1700talet och upplysningen.). Jag klarade mig ganska bra ändå men är osäker på om jag skrev tillräckligt bra för att få MVG som jag behöver för att få det i slutbetyg..

Efter skolan gosade jag med Emilia och Josefine. Vi var hemma hos mig och åt glasssssssss.

På kvällen körde vi på en upprepning av måndagen. Jag sprang spåret medan Latmaskarna aka Emilia och Angelica satt på bryggan och snackade skit. Efter spåret blev det bad även idag, för min del iaf. Det var en riktigt fin kväll som ni ser på bilderna!

Godnatt, imorgon väntar bla. spanska muntliga och vaccination inför thailand - yeeeah.

 

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback