Only You


Riktigt gammal bild. Men en gång fräsch, alltid fräsch

 

Blev mordhotat precis, det kändes lite obehagligt sådär faktiskt. Det handlade om den här nedrans bloggen..att jag skulle skriva ett inlägg närmare bestämt. Kände att det var bäst att göra som jag blev tillsagt så att inget obehagligt händer.

Jag ligger för tillfället mer död än levande i soffan och har precis ätit middag. Grillat mmmmm. Jag kan beskriva dagen i korta drag för mer hinner jag nog inte innan ögonen sviker mig och stänger för idag.

Dagen började med att tågen var försenade så kom drygt en halv timme försent till första lektionen. Camilla (världens bästa lärare!) gav oss halva samhälleslektionen till att plugga till historiaprovet. Hon gjorde en snabbgenomgång om allt. Det komiska är att jag lärde mig så mycket mer på den lilla stunden än vad jag lärt mig på alla historialektioner hmm..

Sen hade vi matte utomhus och fick springa runt och mäta massor av grejer osv. Efter det var det lunch, engelska och till sist musik. Eftersom att jag var sjuk förra veckan missade jag musikprovet så fick göra det idag istället. Det gick helt okej men hade inte riktigt hunnit plugga så mycket som jag ville. Hasse rättade det direkt på lektionen tillsammans med mig och jag klarade G iaf. Resten av lektionen spelade Hasse piano medan jag och Charlie satt och sjöng. Under tiden vi sjöng satt han och betygsatte oss utan att vi visste om det så i slutet av lektionen hade jag höjt mig till VG!

Direkt efter skolan var det bara att sätta sig på tåget och åka till Södertälje. Där mötte jag upp pappa och vi fikade en snabbis. Vid fyra började jag jobba och eftersom Simon skulle leka med en kompis fick jag jobba hans sista timme också. Jag kom hem för en timme ungefär och som sagt nu är jag Trött men stort T.

Det finns nog bara en lösning på det problemet, sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback