Number One

Det har åskat idag. Jag hatar åska. Regnat har det gjort också, jättemycket!

Jag och Amanda tänkte "vilken härlig dag, kanske man borde ta sig en långpromenad i det fina vädret?" sagt och gjort så var vi ute i stormen på en väldans lång långpromenad. Vi köpte nödproviant innan för säkerhetsskull (alltså choklad) så att vi skulle klara av att uthärda den bitande kylan. Vi gick och pratade om hitan och ditan, allt mellan himmel och jord. Jag fick ur mig en hel del irritationer som snurrar runt i mitt huvud om och om igen och som jag vet att jag pratat om hundraelva gånger redan men som sagt som inte slutar snurra runt… Tack mandisen som orkar med mig.♥

Nu säger Fanny att jag ska skriva om henne, ni kan få se en snygg bild på henne, som hon förresten skickade till mig idag för att visa hur snygg hon är, bara för att hon är så jävla snygg menar jag.


Visst är hon porrig? Fan inte alla som har såhär sexiga kommmpisar.
Nu ska jag typ göra något annat. Eller så snor jag bilderna som Ida laddat upp på fäjjsbåkk och visar dem för er så att ni kan få se vad vi höll på med igår. Ja så gör vi, ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj, hennes nummer plzzzzzzzzz? <33333333333333

2010-05-23 @ 20:01:25

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback