Ridin' Solo


Stackars er, det kan inte vara lätt att alltid se att jag är så jävla snygg.
Tycker nästan synd om er, men bara nästan..

Är aptrött så tänkte bara säga hej jag lever ungefär. Idag har jag överlevt de två första delarna i kursprovet i spanska. Ni förstår inte vilken lättnad det är att ha hör- och läsförståelsen avklarade! Hördelen gick väl sådär medan läsdelen gick bättre. Jag måste få G totalt på alla delarna för att klara kursen, vill verkligen! Det ska bli så otroligt skönt när den här terminen är slut för då slipper jag spanska föralltid!

Eftersom att jag överlevde spanska provet tänkte jag försöka ta död på mig själv igen genom att sola med fina Angelica. Det var lika skönt som vanligt och på kvällen blev det till att plugga religion och sen trääääääääna arslet av mig på gymmet all by myself.

Nu ligger jag härligt stolt över mig själv i sängen och tittar på American Idol och smsar med min Emmis!

Nattinattinattinattinatti

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback