Valborg


Firat valborg med dessa underbara människor! Seriöst det gosigaste jag gjort på länge.

Först grillade vi good mat här hemma, jag bjöd på lite jordgubbsvin, lyssnade på musik och pratade på som vanligt.

Sen drog vi oss ner till brasan vid åtta i lilla Vårsta och kollade på den (något som var mindre bra med den här kvällen var att jag lyckades tappat mina hemnycklar i sjön…………) och det var ju gosigt med alla pensionärer och småbarnsfamiljer. Hähä.

Vi vandrade hem igen efter ett tag sjungandes på bajen och tälje ramsor.

Jag ställde mig och slängde ihop en kladdkakssmet och vispade grädde och sen satte vi oss ute igen och åt kladdkaka, chips, popcorn och godis. Hihi. Tiemo hade kommit och anslutit sig till vårat lilla tjejgäng också, timmiiiiii!

Vi satt ute med en liten eld sprakandes i bakgrunden, grillade mashmallows och lyssnade på gosig musik medans regnet smattrade mot markisen. Så sjukt mysigt!

Tacktacktack ni fina som gjorde denna valborg riktigt lyckad!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback