Vi Är Laddade


hoooo, laddar för brännboll emot spsp08.

Gomorro'n! Igår jobbade jag hela dagen och var verkligen i min egna lilla värld, var hur trött som helst. Jag kom hem till middagen och myste lite med familjen. Det var ju morsdag igår så hoppas att alla pussade och kramade massvis på sina mammor. Innan jag knallade upp till Emilia satt jag och pysslade ihop mammas present. Jag var klar vid ungefär halv elva tiden och då tog jag mitt pick och pack och kämpade för mitt liv upp till Emilia. För er som inte har varit hemma hos henne, det är som att bestiga mount everest varje gång. Pjuuu.

Jag och min käre vän hade myspys resten av kvällen/natten och fick en rejäl sovmorgon idag. Det var så grymt skönt! Vi börjar klockan ett idag och då ska våran klass (spsp09) möta två:orna (spsp08) i brännboll. Jaa, vi får väl se hur det går..eller vad säger jag, vi kommer ju spela sönder dom. Eller nått.. hähä.

Det är soooool ute och det är typ skönt! Nu ska jag gå och hämta lite fil och flingor, ha en fortsatt gosig måndag.

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback