Your A Murder

Hejhejhejhejhejhejhejhej. Eller typ god natt för det är ju natt?
I alla fall, kvällen har spenderats i Viksberg med Ida, Fanny, Amanda, Emma, Fredrik och Emma. Det var… ehm… speciellt? Det var vår käre Bill som bjudit dit oss, det ligger en bra bit från Slöddertälje centrum alltså typ landet. Det var rätt så mycket folk men alla i åldern tjugo och uppåt och alla kände alla (förutom vi då) så vi kände oss en aningen malplacerade men det var trevligt! Några av dem som var där har vi träffat förut och så. Måns betedde sig som alltid - som ett jävla svin. Den människan alltså…… Man måste uppleva honom för att förstå. Vi fick lite panik på slutet när Måns VÄGRADE skjutsa oss till busshållplatsen och det är liksom minst en halvtimmes promenad ner dit och vår buss gick om tjugo minuter som vi var tvungna att hinna med annars skulle vi inte hinna ta det sista tåget hem men Josef var gulligast i världen och skjutsade oss! Nu är jag hemma sen en halvtimme tillbaka och har lyckats få i mig en Gorby's och lite cola. Herregud var så hungrig så att jag trodde att jag skulle avlida när vi satt på bussen emot tåget. Jajaaaa nu ska jag väl börja stänga av datorn är så sjukt trött. Blööööö. Imorgon är det lördag wiiie!

Kommentarer
Postat av: druvaaaaaaaaan

Slöddertälje?;) höhö

2010-06-07 @ 10:41:28

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback