Är det här allt, tror jag nog att jag vänder om

Gaah får panik. Internet funkar inte alls där hemma längre... Känns ju lagom kul. Men Ida ska hem till sin papi imorgon så då får hon internet igen och kan förhoppningsvis ge er några inlägg!

Känner mig sjukt kvinnlig efter en kväll med grabbarna, öl och NHL och nu står i mina målarbyxor på jobbet. Men det är så det ska vara, wopp woop. Skulle egentligen ha gått på knaskalassss igår men skulle upp och jobba idag och skulle behövt åka hem ensam, tidigt så kändes inte så lockande. Sen bokade jag och Martina biobiljetter till Jackass 3D men det var så jääkla mycket snö ute så vi orkade inte ta oss så långt bort eftersom att SL inte kan hålla koll på tiderna nu när det kommit snö igen. Så då blev det att vi drog oss iväg till Anton och grapparna några gator bort bara, awesomeness! Galet trevlig kväll blev det tillslut ändå. Körde Absolut Överens också, hehe roligt fast Skinner är fuskarN.

Näpp men nu ska jag och min manlighet fortsätta jobba i kylan (det är sviiinkallt här inne, mina fingrar är is), än så länge har det inte kommit några in i butiken. Tja.


Kommentarer
Postat av: Mamma

En överraskning, internet funkar nu!!!!:))))

2010-11-29 @ 22:15:39

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback