helt jävla seriöst nu.

Hej. Jag är sjuk. Har så ont att jag skriker snart. Det gjorde jag igår kväll. Och grät gjorde jag också. Kände mig som en femåring. Jag saknar bloggen. Men vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om. För antingen är det alldeles för personligt eller så känns det bara sjuk onödigt för er att veta. Fast onödiga inlägg är jag iofs bäst på. Men ändå. Sen så kommenterar ni aldrig. Då blir det ännu mer svintråkigt. Jag menar det är ändå MINST 60 pers här inne per dag när vi faktiskt bloggar. Det är ju i alla fall fler än 1. Och då skulle man ju faktiskt kunna skriva något. Vad som helst. Nästan i alla fall. Inget elakt kanske… Då blir vi ju lätt ledsna i ögonen. Och det vill vi ju inte ska hända. Känns ju ganska onödigt att göra oss ledsna. Visst?

Men okej. Seriöst. Vad FAN ska vi skriva om? Vad vill ni veta? Ärligt nu. För det finns folk som klagar på att vi inte bloggar. Sååååå…
(och nu vet jag att ingen kommer kommentera. förutom typ mamma som är den enda som är duktig på att kommentera. och det ser ju alltid så dumt ut när man skrivit en fråga i ett inlägg och så ser man "kommentarer: 0". känns ju sjukt onödigt.)

Aja. Hoppas att det i alla fall ramlar in någon kommentar nu. En yttepytteliten. För nu ska jag fortsätta att skriva på min kriminologianalys och senare kommer Ida hit och sover inatt för vi har en fet sovmorgon till 12.55 imorgon. Sjukt najs. Fast sen så ska vi iofs plugga geografi ikväll vilket är mindre najs. Men ändå.

Kommentarer
Postat av: fanny

var har du ont lillan? :((( <3

2010-11-17 @ 19:31:30
URL: http://fundf.blogg.se/
Postat av: saga

jag läser och nu skrev jag en kommentar :)))))

2010-11-17 @ 20:35:24
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: EMMA

jag läser er blogg och ni borde skriva om det ni gör !

2010-11-18 @ 18:02:03
Postat av: anonym

Har du kille? :)

2010-11-18 @ 22:43:38
Postat av: Feliciaaaa

Jag läääääser med stolthet!

2010-11-19 @ 17:04:49
Postat av: mamma

Ja, tur att mammor finns, ibland i allafall. Jag vet några som läser som inte kommenterar ;)

2010-11-20 @ 17:51:56

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback