Don't bring it up

Var hos doktorn idag. Hostade hela natten så att jag fått ont i revbenen nu, somnade väl runt fyra någon gång… Hade tid 10.40 och kom in tjugo minuter senare. Seg läkare. Nu äter jag hostmedicin som innehåller morfin så är ännu mer degig i huvudet än jag varit de senaste dagarna. Fick instruktioner att jag måste vara hemma från skolan ett par dagar nu och det suger ju. Ena anledningen är att jag orkar verkligen inte komma efter i skolan och den andra mer större anledningen är att jag klättrar snart på väggarna här hemma! Har så jäääääääävla tråkigt.

Att min mobil är död sen i lördags kväll hjälper ju inte direkt.
Eller att jag inte finner någon mening med den vardagliga tillvaron längre.


Men idag åkte jag och mami och hyrde tre filmer efter att vi varit hos doktorn så de kan ju underhålla mig och det är Life of Ryan marathon på MTV så klarar mig väl. Men ändå… Jag dörrrrrrrr här hemma.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Andersson

Svar: Tack så hemskt mycket! :)

2010-09-06 @ 13:24:45
URL: http://jenipen.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback